Hoe kunnen kantoorwerkplekken zo worden ontworpen dat ze representatief

en tegelijkertijd ergonomisch en efficiënt zijn?

OPLOSSINGEN VAN DE EXPERTS van UDO BÄR

KANTOORINRICHTING OP MAAT, DE SLEUTEL TOT UW SUCCES

Uw KANTOOR in deskundige handen

Welkom in het FEEL GOOD KANTOOR

Of het nu gaat om een kleine start-up of een groot bedrijf, wij hebben de perfecte kantoormeubels voor u. Van stellingsystemen tot bureaus en van bureaustoelen tot kasten en meer ... bij ons vindt u wat u zoekt.

De eerste indruk is vaak doorslaggevend. Een aantrekkelijke inrichting van de receptie is dan ook essentieel voor uw bedrijf. Maar dat geldt ook voor uw presentatie en organisatie. Kies daarom voor een professionele inrichting met onze producten.

ZITMEUBELS, TAFELS EN BUREAUS

Hoogwaardige kantoormeubels dragen bij

aan de gezondheid van uw medewerkers

VRAAG

Hoe kunt u met behulp van ergonomische, duurzame stoelen, bureaus en tafels bijdragen aan de gezondheid en productiviteit van uw medewerkers en een flexibele, functionele werkomgeving creëren?

AANDACHTSPUNTEN

ERGONOMIE EN GEZONDHEID

Stimuleer een gezonde manier van werken met in hoogte verstelbare en ergonomische zitmeubels en tafels.

FLEXIBILITEIT EN AANPASBAARHEID

Creëer verschillende werkplekken voor individuele behoeften met modulaire zitmeubels en tafels.

EFFICIËNTIE EN ORGANISATIE

Optimaliseer werkprocessen met slimme designs en bureaus en tafels met geïntegreerde functies.

DEGELIJKHEID EN DUURZAAMHEID

Profiteer van hoogwaardige materialen voor intensief en langdurig gebruik.

ONZE OPLOSSINGEN

INDIVIDUEEL ADVIES

Analyse van vereisten, gevolgd door een aanbeveling van geschikte zitmeubels, bureaus en tafels.

KWALITEIT EN DESIGN

Combinatie van duurzame materialen en een aantrekkelijk design voor elke werkomgeving.

DUURZAAMHEID

Milieuvriendelijke oplossingen voor tafels dankzij recyclebare materialen en duurzame productie.

VEELZIJDIG ASSORTIMENT

BUREAUSTOELEN

Ergonomisch, verstelbaar en comfortabel voor dagelijks gebruik.

ZIT-STA-OPLOSSINGEN

Voor meer bewegen door wisselende werkhoudingen.

BUREAUS

In hoogte verstelbaar, ergonomisch en functioneel.

VERGADERTAFELS

Voor vergaderingen met teams van elke willekeurige grootte.

ONZE OPLOSSINGEN

INDIVIDUEEL ADVIES

Analyse van vereisten, gevolgd door een aanbeveling voor geschikte organisatie- en presentatiesystemen.

KWALITEIT EN FUNCTIONALITEIT

Hoogwaardige, gebruiksvriendelijke producten met een robuust design.

DUURZAAMHEID

Milieuvriendelijke materialen en duurzame oplossingen voor minimaal verbruik van grondstoffen.

GROOT ASSORTIMENT

WHITEBOARDS, FLIPOVERS EN PRESENTATIEMATERIAAL

Voor interactieve presentaties en vergaderingen.

KANTOORBENODIGDHEDEN

Alles voor een efficiënte kantoororganisatie.

OPBERGSYSTEMEN

Voor het overzichtelijk bewaren van documenten.

VEILIGHEIDSKASTEN

Betrouwbare bescherming voor waardevolle voorwerpen, documenten en kostbare uitrustingen.

PRESENTATIE EN ORGANISATIE

Gestructureerd werken maakt blijvend indruk

VRAAG

Hoe kunt u presentatie- en organisatieoplossingen efficiënt inzetten om informatie overzichtelijk te structureren en werkprocessen te optimaliseren?

AANDACHTSPUNTEN

EFFICIËNTE ORGANISATIE

Zet een overzichtelijk structuur op voor documenten, materialen en informatie.

PROFESSIONELE PRESENTATIE

Gebruik de juiste hulpmiddelen om inhoud aantrekkelijk en doelgericht te presenteren.

DUURZAAMHEID EN KWALITEIT

Kies sterke en betrouwbare materialen voor dagelijks gebruik.

FLEXIBILITEIT EN AANPASBAARHEID

Gebruik oplossingen die zijn afgestemd op uw werkomgeving en de vereiste presentatie.

RECEPTIE

De eerste indruk telt.

VRAAG

Hoe kunt u uw ontvangstruimte functioneel, uitnodigend en representatief inrichten voor een positieve eerste indruk en efficiënte werkprocessen?

AANDACHTSPUNTEN

REPRESENTATIEF DESIGN

Richt uw ontvangstruimte uitnodigend en professioneel in om de identiteit van uw bedrijf te benadrukken.

FUNCTIONALITEIT

Kies praktische meubels en systemen voor een vlekkeloos verlopende ontvangst.

ERGONOMIE EN COMFORT

Zorg voor ergonomische oplossingen voor medewerkers en comfortabele wachtruimtes voor gasten.

ORGANISATIE EN EFFICIËNTIE

Optimaliseer de werkprocessen met een gestructureerde indeling en doordachte ontvangstmeubels.

ONZE OPLOSSINGEN

INDIVIDUEEL ADVIES

Planning en ontwerp van een ontvangstruimte op maat, afgestemd op uw bedrijf.

KWALITEIT EN DESIGN

Hoogwaardige materialen en esthetische designs met een lange levensduur en professionele uitstraling.

DUURZAAMHEID

Gebruik van milieuvriendelijke mate- rialen en duurzame productieprocessen.

VEELZIJDIG ASSORTIMENT

ONTVANGSTBALIE

Functionele en representatieve werk- plekken voor receptiemedewerkers.

MEUBILAIR VOOR WACHTRUIMTES

Comfortabele zitmogelijkheden voor gasten.

OPBERGOPLOSSINGEN

Gestructureerde en ruimtebesparende indeling

van documenten en materialen.

INFODISPLAYS

Digitale of analoge systemen voor bezoekersinformatie.

ONZE OPLOSSINGEN

INDIVIDUEEL ADVIES

Analyse van vereisten en opzet van een kantoorinrichting op maat.

KWALITEIT EN DUURZAAMHEID

Hoogwaardige materialen en robuuste constructies voor dagelijks gebruik.

DUURZAAMHEID

Milieuvriendelijke meubels van duurzame materialen en circulaire productie.

VEELZIJDIG ASSORTI- MENT

SCHEIDINGSWANDSYSTEMEN EN GELUIDSABSORBERENDE ELEMENTEN

Voor een rustige en productieve werkomge- ving met minder geluid en meer privacy.

MEUBELPROGRAMMA'S

Totaaloplossingen voor kantoren en werkplekken waarin functionaliteit en design hand in hand gaan.

OPBERGMEUBELS

Ruimtebesparende oplossingen voor het overzichtelijk opbergen van dossiers, materialen en persoonlijke spullen.

VERGADERMEUBILAIR

Functionele en representatieve meubels voor vergaderingen, workshops en teamwerk.

KANTOORMEUBELS

Maak uw kantoorinrichting compleet met functionele en stijlvolle meubels

VRAAG

Hoe creëert u met kantoormeubels een ergonomische, functionele en aantrekkelijke werkomgeving om de productiviteit en het werkplezier van uw medewerkers te verhogen?

AANDACHTSPUNTEN

ERGONOMIE EN GEZONDHEID

Stimuleer een gezonde zithouding en werkwijze met ergonomisch vormgegeven meubels.

FLEXIBILITEIT EN AANPASBAARHEID

Kies meubels die kunnen worden aangepast aan persoonlijke behoeften en moderne werkconcepten.

DESIGN EN REPRESENTATIE

Creëer een aantrekkelijke kantooromgeving die professionaliteit en welzijn stimuleert.

EFFICIËNTIE EN ORGANISATIE

Optimaliseer werkprocessen met functionele meubels en een praktische indeling.

ONE SUPPLIER EXPERTISE

Alles onder één dak voor maximale efficiëntie!

Geen complexe inkoopprocessen meer. Wij nemen u het werk uit handen met onze totaaloplossing. Alles onder één dak.

2D- en 3D-planning op maat voor uw SPECIFIEKE EISEN

UDO BÄR IS …

… al meer dan 30 jaar een toonaangevend, internationaal multichannel-bedrijf voor bedrijfs-, magazijn- en kantoorinrichting.

We ondersteunen industriële, ambachtelijke en commerciële klanten via verkoopmaat- schappijen in Oostenrijk, Zwitserland, de Benelux en Frankrijk.

Sinds 2017 maken we deel uit van de RAJA Group, een toonaangevende aanbieder van verpakkingsoplossingen en -techniek uit Frankrijk.

UW BERESTERKE PARTNER

Webshop met meer dan 100.000 producten

Individuele e-procurement-oplossingen

Deskundige project- begeleidingvan A tot Z

Klantgerichte inkoopservice

Leveringsservices op maat

We beantwoorden graag al je vragen! Neem nu contact met ons op!

* Hiermee wordt een verplicht veld gemarkeerd

*

Diese Seite ist durch reCAPTCHA geschützt und es gelten die Google Datenschutzbestimmungen und Nutzungsbedingungen.

Uw EXPERT OPLOSSING van UDO BÄR

Onze kantooroplossingen

Wij adviseren u graag

Gratis advies: +31 76 30 300 69

Ma. - Do. 8.00 - 17.00 Uur en Vr. 8.00 - 16.00 Uur

Gratis levering

Geen minimum bestelwaarde

Uitgebreide service

¹ De adventsactie is geldig van 08-12-2025 tot en met 21-12-2025. Zij omvat kortingen tot 15% op geselecteerde artikelen. De prijsvoordelen worden in de webshop aangegeven met doorgestreepte prijzen; de weergegeven prijs is doorslaggevend. Niet combineerbaar met andere acties. Geen terugwerkende kracht en geen uitbetaling in contanten mogelijk. Wijzigingen en fouten voorbehouden.

² De korting van 15% voor nieuwe klanten met de kortingscode UB15 is geldig tot 31-12-2025. De kortingscode kan uitsluitend online worden ingewisseld. Uitgesloten van de korting zijn artikelen uit de productgroepen e-mobiliteit, gereedschap, verpakking en verzending, evenals onze gemarkeerde ‘Best Price’-artikelen. Combinatie met bestaande kortingsafspraken of reeds afgeprijsde speciale aanbiedingen is uitgesloten.

³ Uw totale prijsvoordeel ten opzichte van de adviesprijs incl. eventuele kortingscode, aanbiedingsprijs of staffelkorting.

**Onze aanbiedingen gelden uitsluitend voor zakelijke, zelfstandig beroepsmatige of overheidsbehoeften. Alle prijzen excl. btw.
*De actuele prijs in de webshop is altijd bindend. Wijzigingen en fouten voorbehouden.

*Unsere Angebote gelten ausschließlich für den gewerblichen, selbständig beruflichen oder behördlichen Bedarf. Alle Preise zzgl. MwSt.
**Es gilt stets der aktuelle Preis im Webshop. Änderungen und Irrtümer vorbehalten.