
Hoe kunnen kantoorwerkplekken zo worden ontworpen dat ze representatief
en tegelijkertijd ergonomisch en efficiënt zijn?
OPLOSSINGEN VAN DE EXPERTS van UDO BÄR
KANTOORINRICHTING OP MAAT, DE SLEUTEL TOT UW SUCCES
Uw KANTOOR in deskundige handen
Welkom in het FEEL GOOD KANTOOR
Of het nu gaat om een kleine start-up of een groot bedrijf, wij hebben de perfecte kantoormeubels voor u. Van stellingsystemen tot bureaus en van bureaustoelen tot kasten en meer ... bij ons vindt u wat u zoekt.
De eerste indruk is vaak doorslaggevend. Een aantrekkelijke inrichting van de receptie is dan ook essentieel voor uw bedrijf. Maar dat geldt ook voor uw presentatie en organisatie. Kies daarom voor een professionele inrichting met onze producten.


ZITMEUBELS, TAFELS EN BUREAUS
Hoogwaardige kantoormeubels dragen bij
aan de gezondheid van uw medewerkers

VRAAG
Hoe kunt u met behulp van ergonomische, duurzame stoelen, bureaus en tafels bijdragen aan de gezondheid en productiviteit van uw medewerkers en een flexibele, functionele werkomgeving creëren?

AANDACHTSPUNTEN
ERGONOMIE EN GEZONDHEID
Stimuleer een gezonde manier van werken met in hoogte verstelbare en ergonomische zitmeubels en tafels.
FLEXIBILITEIT EN AANPASBAARHEID
Creëer verschillende werkplekken voor individuele behoeften met modulaire zitmeubels en tafels.
EFFICIËNTIE EN ORGANISATIE
Optimaliseer werkprocessen met slimme designs en bureaus en tafels met geïntegreerde functies.
DEGELIJKHEID EN DUURZAAMHEID
Profiteer van hoogwaardige materialen voor intensief en langdurig gebruik.

ONZE OPLOSSINGEN
INDIVIDUEEL ADVIES
Analyse van vereisten, gevolgd door een aanbeveling van geschikte zitmeubels, bureaus en tafels.
KWALITEIT EN DESIGN
Combinatie van duurzame materialen en een aantrekkelijk design voor elke werkomgeving.
DUURZAAMHEID
Milieuvriendelijke oplossingen voor tafels dankzij recyclebare materialen en duurzame productie.
VEELZIJDIG ASSORTIMENT
BUREAUSTOELEN
Ergonomisch, verstelbaar en comfortabel voor dagelijks gebruik.
ZIT-STA-OPLOSSINGEN
Voor meer bewegen door wisselende werkhoudingen.
BUREAUS
In hoogte verstelbaar, ergonomisch en functioneel.
VERGADERTAFELS
Voor vergaderingen met teams van elke willekeurige grootte.

ONZE OPLOSSINGEN
INDIVIDUEEL ADVIES
Analyse van vereisten, gevolgd door een aanbeveling voor geschikte organisatie- en presentatiesystemen.
KWALITEIT EN FUNCTIONALITEIT
Hoogwaardige, gebruiksvriendelijke producten met een robuust design.
DUURZAAMHEID
Milieuvriendelijke materialen en duurzame oplossingen voor minimaal verbruik van grondstoffen.
GROOT ASSORTIMENT
WHITEBOARDS, FLIPOVERS EN PRESENTATIEMATERIAAL
Voor interactieve presentaties en vergaderingen.
KANTOORBENODIGDHEDEN
Alles voor een efficiënte kantoororganisatie.
OPBERGSYSTEMEN
Voor het overzichtelijk bewaren van documenten.
VEILIGHEIDSKASTEN
Betrouwbare bescherming voor waardevolle voorwerpen, documenten en kostbare uitrustingen.

PRESENTATIE EN ORGANISATIE
Gestructureerd werken maakt blijvend indruk

VRAAG
Hoe kunt u presentatie- en organisatieoplossingen efficiënt inzetten om informatie overzichtelijk te structureren en werkprocessen te optimaliseren?

AANDACHTSPUNTEN
EFFICIËNTE ORGANISATIE
Zet een overzichtelijk structuur op voor documenten, materialen en informatie.
PROFESSIONELE PRESENTATIE
Gebruik de juiste hulpmiddelen om inhoud aantrekkelijk en doelgericht te presenteren.
DUURZAAMHEID EN KWALITEIT
Kies sterke en betrouwbare materialen voor dagelijks gebruik.
FLEXIBILITEIT EN AANPASBAARHEID
Gebruik oplossingen die zijn afgestemd op uw werkomgeving en de vereiste presentatie.

RECEPTIE
De eerste indruk telt.

VRAAG
Hoe kunt u uw ontvangstruimte functioneel, uitnodigend en representatief inrichten voor een positieve eerste indruk en efficiënte werkprocessen?

AANDACHTSPUNTEN
REPRESENTATIEF DESIGN
Richt uw ontvangstruimte uitnodigend en professioneel in om de identiteit van uw bedrijf te benadrukken.
FUNCTIONALITEIT
Kies praktische meubels en systemen voor een vlekkeloos verlopende ontvangst.
ERGONOMIE EN COMFORT
Zorg voor ergonomische oplossingen voor medewerkers en comfortabele wachtruimtes voor gasten.
ORGANISATIE EN EFFICIËNTIE
Optimaliseer de werkprocessen met een gestructureerde indeling en doordachte ontvangstmeubels.

ONZE OPLOSSINGEN
INDIVIDUEEL ADVIES
Planning en ontwerp van een ontvangstruimte op maat, afgestemd op uw bedrijf.
KWALITEIT EN DESIGN
Hoogwaardige materialen en esthetische designs met een lange levensduur en professionele uitstraling.
DUURZAAMHEID
Gebruik van milieuvriendelijke mate- rialen en duurzame productieprocessen.
VEELZIJDIG ASSORTIMENT
ONTVANGSTBALIE
Functionele en representatieve werk- plekken voor receptiemedewerkers.
MEUBILAIR VOOR WACHTRUIMTES
Comfortabele zitmogelijkheden voor gasten.
OPBERGOPLOSSINGEN
Gestructureerde en ruimtebesparende indeling
van documenten en materialen.
INFODISPLAYS
Digitale of analoge systemen voor bezoekersinformatie.

ONZE OPLOSSINGEN
INDIVIDUEEL ADVIES
Analyse van vereisten en opzet van een kantoorinrichting op maat.
KWALITEIT EN DUURZAAMHEID
Hoogwaardige materialen en robuuste constructies voor dagelijks gebruik.
DUURZAAMHEID
Milieuvriendelijke meubels van duurzame materialen en circulaire productie.
VEELZIJDIG ASSORTI- MENT
SCHEIDINGSWANDSYSTEMEN EN GELUIDSABSORBERENDE ELEMENTEN
Voor een rustige en productieve werkomge- ving met minder geluid en meer privacy.
MEUBELPROGRAMMA'S
Totaaloplossingen voor kantoren en werkplekken waarin functionaliteit en design hand in hand gaan.
OPBERGMEUBELS
Ruimtebesparende oplossingen voor het overzichtelijk opbergen van dossiers, materialen en persoonlijke spullen.
VERGADERMEUBILAIR
Functionele en representatieve meubels voor vergaderingen, workshops en teamwerk.

KANTOORMEUBELS
Maak uw kantoorinrichting compleet met functionele en stijlvolle meubels

VRAAG
Hoe creëert u met kantoormeubels een ergonomische, functionele en aantrekkelijke werkomgeving om de productiviteit en het werkplezier van uw medewerkers te verhogen?

AANDACHTSPUNTEN
ERGONOMIE EN GEZONDHEID
Stimuleer een gezonde zithouding en werkwijze met ergonomisch vormgegeven meubels.
FLEXIBILITEIT EN AANPASBAARHEID
Kies meubels die kunnen worden aangepast aan persoonlijke behoeften en moderne werkconcepten.
DESIGN EN REPRESENTATIE
Creëer een aantrekkelijke kantooromgeving die professionaliteit en welzijn stimuleert.
EFFICIËNTIE EN ORGANISATIE
Optimaliseer werkprocessen met functionele meubels en een praktische indeling.
ONE SUPPLIER EXPERTISE
Alles onder één dak voor maximale efficiëntie!
Geen complexe inkoopprocessen meer. Wij nemen u het werk uit handen met onze totaaloplossing. Alles onder één dak.

2D- en 3D-planning op maat voor uw SPECIFIEKE EISEN
UDO BÄR IS …
… al meer dan 30 jaar een toonaangevend, internationaal multichannel-bedrijf voor bedrijfs-, magazijn- en kantoorinrichting.
We ondersteunen industriële, ambachtelijke en commerciële klanten via verkoopmaat- schappijen in Oostenrijk, Zwitserland, de Benelux en Frankrijk.
Sinds 2017 maken we deel uit van de RAJA Group, een toonaangevende aanbieder van verpakkingsoplossingen en -techniek uit Frankrijk.
UW BERESTERKE PARTNER
Webshop met meer dan 100.000 producten
Individuele e-procurement-oplossingen
Deskundige project- begeleidingvan A tot Z
Klantgerichte inkoopservice
Leveringsservices op maat
We beantwoorden graag al je vragen! Neem nu contact met ons op!
* Hiermee wordt een verplicht veld gemarkeerd
Uw EXPERT OPLOSSING van UDO BÄR
Onze kantooroplossingen
Wij adviseren u graag

Gratis advies: +31 76 30 300 69
Ma. - Do. 8.00 - 17.00 Uur en Vr. 8.00 - 16.00 Uur
Gratis levering
Geen minimum bestelwaarde
Uitgebreide service
