Content
MobileLogo
Zakelijke klant Particuliere klant
PERSOONLIJK. PRECIES. PERFECT.

Berensterke Service

Onze weg naar uw doel

1. PERSOONLIJK ADVIES

Wij hebben veel zorg besteed aan onze productbeschrijvingen, maar niet alle vragen kunnen altijd worden beantwoord. In een persoonlijke dialoog kunnen eenvoudige en ingewikkelde onderwerpen snel worden opgehelderd. wij zijn er graag voor u.

  • via online chat voor kort contact

  • Projectadvies en ondersteuning door onze hooggekwalificeerde adviseurs ter plaatse

  • persoonlijk, telefonisch advies door ons competent service team

2. BESTELLEN & LEVEREN

U hebt het juiste product gevonden, wilt gemakkelijk en voordelig bestellen en uw levering snel ontvangen? Wij zorgen ervoor dat deze wensen uitkomen.

  • Zo gemakkelijk is het om te bestellen: in onze online winkel & per telefoon of e-mail

  • Levering zonder extra kosten: Gratis levering & geen minimum bestelwaarde

  • Korte levertijden: veel producten arriveren binnen 24/48 uur of zijn op korte termijn klaar voor verzending.

3. PRODUCTASORTIMENT & DIENSTEN

Wij zien onszelf als uw sterke partner voor fabrieks-, magazijn- en kantoorinrichtingen en hebben ons uitgebreide assortiment zo samengesteld dat u bij ons bijna alles uit één hand kunt krijgen. Dit betekent niet alleen producten, maar ook een uitgebreid dienstenpakket en digitale aankoopoplossingen.

  • meer dan 100.000 producten in onze ultramoderne online shop

  • individuele oplossingen voor e-procurement

  • een bekwame inkoopservice

4. VEILIGHEID & AFTER SALES

Uw tevredenheid is ons doel, en het plaatsen van een bestelling is voor ons niet het einde van het proces. Vanaf het allereerste begin zorgen wij ervoor dat u zich bij ons "in de beste handen" voelt.

  • door zorgvuldige, geteste selectie van producten en leveranciers

  • een groot aantal producten Made in Germany en Made in Europe met controleerbare test- en kwaliteitskeurmerken

  • een garantiebelofte die in sommige gevallen kan oplopen tot 10 jaar, veel langer dan de wettelijke vereisten

5. PLANNING & MONTAGE

Plant u nieuwe fabrieks-, magazijn- of kantooruitrusting? Dan zijn wij de juiste partner voor u. Alles uit één hand, persoonlijk en vakkundig met meer dan 30 jaar ervaring. Wij begeleiden u vanaf het allereerste begin.

  • Van advies en planning tot levering, montage en inbedrijfstelling - dat is ons projectmanagement.

  • Voldoet aan normen en richtlijnen bij de uitvoering

  • van het eerste idee tot het uiteindelijke ontwerp met onze online roomplanner.

WEBSHOP

Niets is actueler en uitgebreider wat ons productassortiment betreft dan onze onlineshop.

Onze productmanagers houden altijd de vinger aan de pols en vinden productinnovaties en varianten die onmiddellijk online voor u beschikbaar worden gesteld. Het loont om nieuwsgierig te zijn!

Heeft u deskundig advies nodig?
Wij helpen u graag!

 

UDO BÄR - Een beresterke partner aan je zijde

Als internationale multichannel-distributeur voor bedrijfs-, magazijn- en kantooruitrusting is UDO BÄR al meer dan 30 jaar een competente partner voor klanten uit industrie, handel en nijverheid.

Voor ons vanzelfsprekend.

  • Betrouwbare producten en diensten
  • Deskundig advies
  • Onberispelijke orderverwerking

We geven je graag advies

We beantwoorden graag al je vragen! Neem nu contact met ons op!

*Hiermee wordt een verplicht veld gemarkeerd

Door verzending van het formulier gaat u akkoord met onze B2C-privacybepalingen.
Deze site is beveiligd met reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en Gebruiksvoorwaarden zijn van toepassing.