Content
MobileLogo
Zakelijke klant Particuliere klant
UDO BÄR

De kwaliteit van bedrijfsprocessen en -resultaten is de beslissende factor in de concurrentiestrijd.

Of het nu gaat om het ISO 9001-gecertificeerde kwaliteitsmanagement, de bevh-gecontroleerde onlineshop of het Trusted Shop-keurmerk - regelmatige controles door onafhankelijke instituten en verenigingen garanderen dat aan alle vastgelegde specificaties wordt voldaan. Alleen dan wordt een certificaat opnieuw afgegeven en biedt het transparantie en zekerheid.

Voor UDO BÄR gelden al meer dan 20 jaar absolute klantgerichtheid, optimale relaties met leveranciers tot wederzijds voordeel, besluitvorming op basis van feiten en systeemgeoriënteerd management, kortom de basisregels voor kwaliteitsmanagement.

Werknemers en directie van UDO BÄR zetten zich volledig in voor actieve kwaliteitsborging. Dit maakt alle bedrijfsprocessen gestroomlijnd, transparant en betrouwbaar.

DIN EN ISO 9001 : 2015, REG.-NR. 053371 QM15

"Kwaliteit voor ondernemen" op www.udobaer.nl
Certificering volgens DIN EN ISO 9001 : 2015, Reg.-Nr. 053371 QM15

Op basis van ons gecertificeerd kwaliteitsmanagement erkennen en begrijpen wij de behoeften van onze klanten en werken wij voortdurend aan de optimalisering van onze bedrijfsprocessen. De medewerkers en het management van UDO BÄR zetten zich volledig in voor een actieve kwaliteitszorg. Dit maakt onze bedrijfsprocessen gestroomlijnd, transparant en betrouwbaar. Kijk zelf maar op: www.udobaer.nl.