Onze visie:
UDO BÄR wil de meest klantvriendelijke onderneming in de branche zijn.

Deze visie verenigt voor UDO BÄR alle uitdagingen van de markt met betrekking tot hogere kwaliteitsnormen voor producten en diensten en is tegelijkertijd maatgevend en een voorwaarde. De focus moet liggen op het centraal stellen van de klant bij alle inspanningen en activiteiten. Om hieraan binnen de onderneming en op alle hiërarchische niveaus vorm te kunnen geven, zijn de onderstaande principes geïntroduceerd:
  • voldoen aan de behoeften van onze klanten door betrouwbare producten, diensten, competent advies en foutloze orderverwerking;
  • fouten vermijden en niet alleen achteraf corrigeren;
  • het vertrouwen en de erkenning van onze zakenpartners winnen en behouden door ons gedrag en onze dagelijkse prestaties;
  • kwaliteitsafspraken die wij met onze klanten en leveranciers maken, zijn ook bindend voor interne functies.
Alle genoemde principes maken deel uit van het al jarenoude kwaliteitsmanagementsysteem volgens DIN EN ISO 9001: Daarmee is de vervlechting in alle gebieden van het bedrijf gewaarborgd en maken alle bedrijfsprocessen automatisch deel uit van het permanente verbeteringsproces. De werknemers worden systematisch geïnformeerd over de kwaliteitsdoelstellingen en ontvangen relevante scholingen, zodat de gestelde doelen kunnen worden bereikt. Wij worden voortdurend uitgedaagd om een werkomgeving te creëren waarin elke werknemer de mogelijkheid heeft de dagelijkse uitdagingen gemotiveerd en met passie tegemoet te treden. Alleen door een gezamenlijke bijdrage kan de visie van de onderneming tot leven worden gebracht en kan een duurzame marktpositie ten dienste van de klant worden verzekerd.