Category
MobileLogo
Zakelijke klant Particuliere klant

Inrichting van personeelsruimte

Succesvolle bedrijven weten dat ze bij de inrichting van de personeelsruimtes niet op kwaliteit, functionaliteit en deskundig advies mogen besparen. Het is de enige manier om een werkomgeving te creëren die voldoet aan de behoeften van de werknemers en tegelijkertijd kostenefficiënt is. Een goede inrichting van personeelsruimtes is perfect afgestemd op het bedrijf en maakt optimaal gebruik van de beschikbare ruimte.
U wenst advies over hoe u uw personeelsruimte het beste inricht? Neem contact met ons op , gratis en vrijblijvend.


448 resultaten
C+P Dubbeldekse garderobekast
C+P Dubbeldekse garderobekast
D 500 mm, met maximaal 4 x 2 vakken, met of zonder voeten, RAL 7035/RAL 5023
8-9 weken
Garderobekast ClassiX met maximaal 4 vakken
Garderobekast ClassiX met maximaal 4 vakken
hoogte x diepte 1800 x 500 mm, van staal, met poedercoating, in verschillende maten en kleuren
leverbaar vanaf 17.05.2024
Kleurkeuze
Miltex Antibacteriële mat voor vochtige ruimtes
Miltex Antibacteriële mat voor vochtige ruimtes
in verschillende maten en kleuren
binnen 2 weken
Kleurkeuze
CWS Handdoekdispenser PureLine Paper
CWS Handdoekdispenser PureLine Paper
voor 300 doeken, van wit kunststof, afsluitbaar met slot of drukknop
binnen 2 weken
Blomus WC-borstel NEXIO
Blomus WC-borstel NEXIO
van RVS, in verschillende uitvoeringen
binnen 1 week
Handendroger
Handendroger
met infraroodsensor, 1000 watt, van RVS
binnen 1 week
Kleurkeuze
Pedaalemmer TUBO
Pedaalemmer TUBO
inhoud 3l, H x Ø 245 x 170 mm, van staal, in verschillende kleuren
binnen 1 week
Kleurkeuze
B-Safety Handcrème PLUM Plutect Dual
B-Safety Handcrème PLUM Plutect Dual
voor bescherming tijdens het werk, als tube of voor dispensers
binnen 2 weken
Raja Papieren handdoeken
Raja Papieren handdoeken
van gerecycled tissue, in verschillende uitvoeringen
direct leverbaar
(1-2 dagen)
Raja dispenser voor grote wc-rollen
Raja dispenser voor grote wc-rollen
Ø x D 286 x 117 mm, v. 1 rol(len), behuizing metaal, wit
direct leverbaar
(1-2 dagen)
Raja papierhanddoekdispenser
Raja papierhanddoekdispenser
H x B x D 400 x 285 x 130 mm, behuizing ABS, wit
direct leverbaar
(1-2 dagen)
Raja Poetsdoekhouder voor rollen tot maximaal 430 mm
Raja Poetsdoekhouder voor rollen tot maximaal 430 mm
als wand- of staand model
direct leverbaar
(1-2 dagen)
Raja toiletpapier
Raja toiletpapier
2-laags
direct leverbaar
(1-2 dagen)
Raja Poetsdoekrol Eco voor dagelijks gebruik
Raja Poetsdoekrol Eco voor dagelijks gebruik
recyclebaar, met 2 lagen, in verschillende kleuren, maximaal 1500 doeken
direct leverbaar
(1-2 dagen)
Kleurkeuze
Raja Sterke poetsdoekrol
Raja Sterke poetsdoekrol
gerecycled vlies, met 2 lagen, maximaal 1500 doeken
direct leverbaar
(1-2 dagen)

Topseller

Kleedkamer, pauzeruimte, sanitaire ruimte: wat is een personeelsruimte?

Een personeelsruimte is een ruimte voor werknemers die voorziet in de behoeften tijdens het werk. Afhankelijk van de branche, de omvang van het bedrijf en de samenstelling van het personeel gelden er verschillende voorschriften voor het soort personeelsruimtes waarin een bedrijf moet voorzien. Naast de klassieke koffiehoek op kantoor moeten er ook toiletten zijn, gescheiden voor dames en heren. Vaak is er ook een sanitaire ruimte vereist met EHBO-koffer, die tegelijkertijd als rustruimte voor zwangere vrouwen kan dienen.
Een kleedkamer of doucheruimte is nodig in elk bedrijf waarin het personeel zich moet omkleden en douchen, vooral in productiebedrijven. Ook garderobes en kleedkamerbanken moeten er zijn, wanneer speciale werkkleding verplicht is. Dat geldt evenzeer voor garderobekasten  en lockers , waarin werknemers persoonlijke spullen in kunnen bewaren.
In geen enkel bedrijf wordt er de klok rond gewerkt. Er moeten rustpauzes zijn zodat de werknemers gemotiveerd blijven en efficiënt kunnen blijven werken. Een omvangrijke en uitgekiende inrichting van de pauzeruimte is dan ook een zinvolle investering.

Waaraan moet de inrichting van personeelsruimtes voldoen?

Personeelsruimtes moeten kwalitatief hoogwaardig en functioneel ingericht zijn. Daarbij is het van belang dat de inrichting perfect is afgestemd op de specifieke vereisten van het bedrijf en dat de ruimte optimaal wordt benut. Maar hoe doe je dat zonder dat de kosten de pan uit rijzen?
U laat zich het best adviseren door een handelaar die gespecialiseerd is in de inrichting van personeelsruimtes. De klantadviseurs van UDO BÄR hebben ervaring met bedrijven uit de meest uiteenlopende branches en met de meest diverse vereisten. Ze zijn niet alleen vertrouwd met de verschillende leveranciers en producten, maar ook met de wettelijke vereisten aan de inrichting van personeelsruimtes. Zo vindt u precies de inrichting die past bij uw bedrijf en tegelijk zo voordelig mogelijk is. Neem gerust contact met ons op !  

Hoe ziet de perfecte inrichting van een personeelsruimte eruit?

In een notendop: de inrichting van personeelsruimtes is zo individueel als het bedrijf zelf. Er is altijd een oplossing op maat nodig. Ons portfolio reikt van de inrichting van een kleine pauzeruimte tot het volledige gamma van personeelsruimtes waaronder pauzeruimtes, kleedkamers, douches, sanitaire ruimtes en rustruimtes. Al onze oplossingen hebben één ding gemeen: ze zijn erop gericht de inrichting van personeelsruimtes zo kostenefficiënt, duurzaam, functioneel en aantrekkelijk mogelijk te maken. Per slot van rekening moeten uw werknemers zich er goed voelen. Het volstaat dan ook niet om simpelweg voor een willekeurige inrichting te kiezen. Ze moet precies afgestemd zijn op de werkprocessen in het bedrijf en op de werknemers. Wat dat inhoudt, verduidelijken we in het volgende voorbeeld.

Voorbeeld voor inrichting van personeelsruimtes: inrichting van een kleedkamer in een fabriek

In een bedrijf waarin werknemers zich vaak vuil moeten maken, moet de kleedkamer zo ingericht zijn dat de werknemers gemakkelijk kunnen wisselen van hun vuile werkkleding naar hun privékleding. Het is dan ook niet voldoende om voor elke werknemer een vakje in een garderobekast te voorzien. Voor zowel werk- als privékleding is er een afzonderlijke kast nodig, zodat de schone kleding niet in contact komt met de werkkleding. Kasten die enkel gebruikt worden voor werkkleding, hoeven niet afsluitbaar te zijn. Laten de werknemers ook hun persoonlijke spullen achter in de personeelsruimte, dan moeten de kasten uiteraard veilig gesloten kunnen worden.

Bij het inrichten van personeelsruimtes is er veel om rekening mee te houden. Professionals zoals de adviseurs van UDO BÄR helpen u om niets te vergeten. Kijk ook eens in onze rubrieken Nieuws , Bestsellers  en Uitverkoop . U vindt er nog veel meer.

Merken van de categorie Inrichting van personeelsruimte

Inrichting van personeelsruimte

Alles weergeven

Laatst bekeken
Alles weergeven