Category
MobileLogo
Zakelijke klant Particuliere klant

Inrichting van personeelsruimte

Succesvolle bedrijven weten dat ze bij de inrichting van de personeelsruimtes niet op kwaliteit, functionaliteit en deskundig advies mogen besparen. Het is de enige manier om een werkomgeving te creëren die voldoet aan de behoeften van de werknemers en tegelijkertijd kostenefficiënt is. Een goede inrichting van personeelsruimtes is perfect afgestemd op het bedrijf en maakt optimaal gebruik van de beschikbare ruimte.
U wenst advies over hoe u uw personeelsruimte het beste inricht? Neem contact met ons op , gratis en vrijblijvend.


448 resultaten
C+P Garderobekast Evolo met 2 vakken met 1 deur
C+P Garderobekast Evolo met 2 vakken met 1 deur
B x D 600 x 500 mm, met sokkel of voeten, in veel kleuren
7-8 weken
Kleurkeuze
C+P Garderobekast Evolo lichtgrijs met 4 vakken met 2 deuren
C+P Garderobekast Evolo lichtgrijs met 4 vakken met 2 deuren
B x D 10200 x 500 mm, met sokkel of voeten
7-8 weken
B-Safety Dispenser voor zeep en ontsmettingsmiddelen PLUM CombiPlum
B-Safety Dispenser voor zeep en ontsmettingsmiddelen PLUM CombiPlum
als wand- of staand model, voor zakken van 1 liter, kunststof, wit
binnen 2 weken
Tork tissuehouder
Tork tissuehouder
100 doeken, L x B 200 x 210 x mm, 2 lagen, tissue, wit
(PK = 30 BX)
direct leverbaar
(1-2 dagen)
C+P Garderobekast Classic
C+P Garderobekast Classic
diepte 500 mm, in verschillende breedtes, met sokkel of voeten, in veel kleuren
7-8 weken
Kleurkeuze
C+P Garderobekast Evolo lichtgrijs met 2x2 vakken + met decordeuren
C+P Garderobekast Evolo lichtgrijs met 2x2 vakken + met decordeuren
vakken in 2 breedtes, met sokkel of voeten, RAL 7035
7-8 weken
Kleurkeuze
C+P Garderobekast Evolo met 4 vakken
C+P Garderobekast Evolo met 4 vakken
B x D 1600 x 500 mm, met sokkel of voeten, in veel kleuren
8-9 weken
Kleurkeuze
C+P Garderobekast Evolo met 5 vakken - deuren met perforatie
C+P Garderobekast Evolo met 5 vakken - deuren met perforatie
B x D 1480 x 500 mm, met sokkel of voeten, in veel kleuren
8-9 weken
Kleurkeuze
C+P Vandalismebestendig lockersysteem Resisto
C+P Vandalismebestendig lockersysteem Resisto
met maximaal 15 vakken, in verschillende maten en kleuren
8-9 weken
Kleurkeuze
C+P Locker Evolo lichtgrijs met ondergebouwde zitbank met 2 vakken met 1 deur
C+P Locker Evolo lichtgrijs met ondergebouwde zitbank met 2 vakken met 1 deur
latten van hout of pvc
7-8 weken
C+P Dubbeldekse garderobekast Classic met 5x2 vakken met ventilatierozetten
C+P Dubbeldekse garderobekast Classic met 5x2 vakken met ventilatierozetten
met sokkel of voeten, in verschillende breedtes en kleuren
8-9 weken
Kleurkeuze
C+P Dubbeldekse locker Evolo lichtgrijs met ondergebouwde zitbank + 5x2 vakken + decordeuren
C+P Dubbeldekse locker Evolo lichtgrijs met ondergebouwde zitbank + 5x2 vakken + decordeuren
latten van hout of pvc
8-9 weken
Kleurkeuze
Zeep-/ontsmettingsmiddeldispenser TRIXI met sensor
Zeep-/ontsmettingsmiddeldispenser TRIXI met sensor
kunststof wit, in verschillende uitvoeringen
binnen 2 weken

Kleedkamer, pauzeruimte, sanitaire ruimte: wat is een personeelsruimte?

Een personeelsruimte is een ruimte voor werknemers die voorziet in de behoeften tijdens het werk. Afhankelijk van de branche, de omvang van het bedrijf en de samenstelling van het personeel gelden er verschillende voorschriften voor het soort personeelsruimtes waarin een bedrijf moet voorzien. Naast de klassieke koffiehoek op kantoor moeten er ook toiletten zijn, gescheiden voor dames en heren. Vaak is er ook een sanitaire ruimte vereist met EHBO-koffer, die tegelijkertijd als rustruimte voor zwangere vrouwen kan dienen.
Een kleedkamer of doucheruimte is nodig in elk bedrijf waarin het personeel zich moet omkleden en douchen, vooral in productiebedrijven. Ook garderobes en kleedkamerbanken moeten er zijn, wanneer speciale werkkleding verplicht is. Dat geldt evenzeer voor garderobekasten  en lockers , waarin werknemers persoonlijke spullen in kunnen bewaren.
In geen enkel bedrijf wordt er de klok rond gewerkt. Er moeten rustpauzes zijn zodat de werknemers gemotiveerd blijven en efficiënt kunnen blijven werken. Een omvangrijke en uitgekiende inrichting van de pauzeruimte is dan ook een zinvolle investering.

Waaraan moet de inrichting van personeelsruimtes voldoen?

Personeelsruimtes moeten kwalitatief hoogwaardig en functioneel ingericht zijn. Daarbij is het van belang dat de inrichting perfect is afgestemd op de specifieke vereisten van het bedrijf en dat de ruimte optimaal wordt benut. Maar hoe doe je dat zonder dat de kosten de pan uit rijzen?
U laat zich het best adviseren door een handelaar die gespecialiseerd is in de inrichting van personeelsruimtes. De klantadviseurs van UDO BÄR hebben ervaring met bedrijven uit de meest uiteenlopende branches en met de meest diverse vereisten. Ze zijn niet alleen vertrouwd met de verschillende leveranciers en producten, maar ook met de wettelijke vereisten aan de inrichting van personeelsruimtes. Zo vindt u precies de inrichting die past bij uw bedrijf en tegelijk zo voordelig mogelijk is. Neem gerust contact met ons op !  

Hoe ziet de perfecte inrichting van een personeelsruimte eruit?

In een notendop: de inrichting van personeelsruimtes is zo individueel als het bedrijf zelf. Er is altijd een oplossing op maat nodig. Ons portfolio reikt van de inrichting van een kleine pauzeruimte tot het volledige gamma van personeelsruimtes waaronder pauzeruimtes, kleedkamers, douches, sanitaire ruimtes en rustruimtes. Al onze oplossingen hebben één ding gemeen: ze zijn erop gericht de inrichting van personeelsruimtes zo kostenefficiënt, duurzaam, functioneel en aantrekkelijk mogelijk te maken. Per slot van rekening moeten uw werknemers zich er goed voelen. Het volstaat dan ook niet om simpelweg voor een willekeurige inrichting te kiezen. Ze moet precies afgestemd zijn op de werkprocessen in het bedrijf en op de werknemers. Wat dat inhoudt, verduidelijken we in het volgende voorbeeld.

Voorbeeld voor inrichting van personeelsruimtes: inrichting van een kleedkamer in een fabriek

In een bedrijf waarin werknemers zich vaak vuil moeten maken, moet de kleedkamer zo ingericht zijn dat de werknemers gemakkelijk kunnen wisselen van hun vuile werkkleding naar hun privékleding. Het is dan ook niet voldoende om voor elke werknemer een vakje in een garderobekast te voorzien. Voor zowel werk- als privékleding is er een afzonderlijke kast nodig, zodat de schone kleding niet in contact komt met de werkkleding. Kasten die enkel gebruikt worden voor werkkleding, hoeven niet afsluitbaar te zijn. Laten de werknemers ook hun persoonlijke spullen achter in de personeelsruimte, dan moeten de kasten uiteraard veilig gesloten kunnen worden.

Bij het inrichten van personeelsruimtes is er veel om rekening mee te houden. Professionals zoals de adviseurs van UDO BÄR helpen u om niets te vergeten. Kijk ook eens in onze rubrieken Nieuws , Bestsellers  en Uitverkoop . U vindt er nog veel meer.

Merken van de categorie Inrichting van personeelsruimte

Inrichting van personeelsruimte

Alles weergeven

Laatst bekeken
Alles weergeven