Category
MobileLogo
Zakelijke klant Particuliere klant

Inrichting van personeelsruimte

Succesvolle bedrijven weten dat ze bij de inrichting van de personeelsruimtes niet op kwaliteit, functionaliteit en deskundig advies mogen besparen. Het is de enige manier om een werkomgeving te creëren die voldoet aan de behoeften van de werknemers en tegelijkertijd kostenefficiënt is. Een goede inrichting van personeelsruimtes is perfect afgestemd op het bedrijf en maakt optimaal gebruik van de beschikbare ruimte.
U wenst advies over hoe u uw personeelsruimte het beste inricht? Neem contact met ons op , gratis en vrijblijvend.


434 resultaten
C+P Kleedkamerbank met haken en houten latten
C+P Kleedkamerbank met haken en houten latten
in verschillende lengtes, een- of tweezijdig, met of zonder schoenenrooster
6-7 weken
Kleurkeuze
PAVOY Wasgoedkast Basis RAL 7035
PAVOY Wasgoedkast Basis RAL 7035
H x B x D 1850 x 600 x 500 mm, met sokkel of voeten
6-7 weken
Dispenser voor handschoen- en handdoekboxen
Dispenser voor handschoen- en handdoekboxen
RVS, voor wandmontage, in verschillende maten
binnen 2 weken
LISTA Garderobekast met maximaal 4 vakken
LISTA Garderobekast met maximaal 4 vakken
voeten of sokkel, romp RAL 7035, front in verschillende kleuren
5-6 weken
Kleurkeuze
Tork Toiletpapierdispenser
Tork Toiletpapierdispenser
voor standaardrollen, van kunststof, in zwart of wit
binnen 1 week
Kleurkeuze
Blomus WC-rolhouder Menoto, RVS
Blomus WC-rolhouder Menoto, RVS
HxBxD 50x170x140mm, v. 1rol(len), behuizing RVS mat
binnen 1 week
CWS Prullenmand van draadgaas
CWS Prullenmand van draadgaas
van staal of RVS, in verschillende maten
binnen 2 weken
PAVOY Z-garderobekast Basis lichtgrijs met 2 vakken
PAVOY Z-garderobekast Basis lichtgrijs met 2 vakken
H x B x D 1850 x 430 x 500 mm, met klinksluiting of cilinderslot, met sokkel
6-7 weken
CWS Ontsmettingsmiddel PureLine
CWS Ontsmettingsmiddel PureLine
0,6 l, als gel of schuim
binnen 2 weken
Garderobekast ClassiX met maximaal 4 vakken
Garderobekast ClassiX met maximaal 4 vakken
hoogte x diepte 1800 x 500 mm, van staal, met poedercoating, in verschillende maten en kleuren
leverbaar vanaf 17.05.2024
Kleurkeuze
PAVOY Kast met kleine vakken Basis met maximaal 30 vakken
PAVOY Kast met kleine vakken Basis met maximaal 30 vakken
B x D 460 x 200 mm, met of zonder etikettenlijst, in verschillende maten en kleuren
6-7 weken
Kleurkeuze
Garderobekast ClassiX met scheiding voor vrijetijds- en werkkleding
Garderobekast ClassiX met scheiding voor vrijetijds- en werkkleding
hoogte x diepte 1800 x 500 mm, van staal met poedercoating, met maximaal 3 vakken, in verschillende kleuren
binnen 1 week
Kleurkeuze
C+P Vakkenkast Evolo lichtgrijs met maximaal 20 vakken
C+P Vakkenkast Evolo lichtgrijs met maximaal 20 vakken
met sokkel of voeten, in verschillende maten
7-8 weken
C+P Dubbeldekse locker Evolo lichtgrijs met ondergebouwde zitbank + 3x2 vakken + decordeuren
C+P Dubbeldekse locker Evolo lichtgrijs met ondergebouwde zitbank + 3x2 vakken + decordeuren
latten van hout of pvc, vakken in 2 breedtes
7-8 weken
Kleurkeuze
B-Safety Milde reinigingspasta PLUM Super Plum voor handen
B-Safety Milde reinigingspasta PLUM Super Plum voor handen
als tube of voor dispensers
binnen 2 weken

Kleedkamer, pauzeruimte, sanitaire ruimte: wat is een personeelsruimte?

Een personeelsruimte is een ruimte voor werknemers die voorziet in de behoeften tijdens het werk. Afhankelijk van de branche, de omvang van het bedrijf en de samenstelling van het personeel gelden er verschillende voorschriften voor het soort personeelsruimtes waarin een bedrijf moet voorzien. Naast de klassieke koffiehoek op kantoor moeten er ook toiletten zijn, gescheiden voor dames en heren. Vaak is er ook een sanitaire ruimte vereist met EHBO-koffer, die tegelijkertijd als rustruimte voor zwangere vrouwen kan dienen.
Een kleedkamer of doucheruimte is nodig in elk bedrijf waarin het personeel zich moet omkleden en douchen, vooral in productiebedrijven. Ook garderobes en kleedkamerbanken moeten er zijn, wanneer speciale werkkleding verplicht is. Dat geldt evenzeer voor garderobekasten  en lockers , waarin werknemers persoonlijke spullen in kunnen bewaren.
In geen enkel bedrijf wordt er de klok rond gewerkt. Er moeten rustpauzes zijn zodat de werknemers gemotiveerd blijven en efficiënt kunnen blijven werken. Een omvangrijke en uitgekiende inrichting van de pauzeruimte is dan ook een zinvolle investering.

Waaraan moet de inrichting van personeelsruimtes voldoen?

Personeelsruimtes moeten kwalitatief hoogwaardig en functioneel ingericht zijn. Daarbij is het van belang dat de inrichting perfect is afgestemd op de specifieke vereisten van het bedrijf en dat de ruimte optimaal wordt benut. Maar hoe doe je dat zonder dat de kosten de pan uit rijzen?
U laat zich het best adviseren door een handelaar die gespecialiseerd is in de inrichting van personeelsruimtes. De klantadviseurs van UDO BÄR hebben ervaring met bedrijven uit de meest uiteenlopende branches en met de meest diverse vereisten. Ze zijn niet alleen vertrouwd met de verschillende leveranciers en producten, maar ook met de wettelijke vereisten aan de inrichting van personeelsruimtes. Zo vindt u precies de inrichting die past bij uw bedrijf en tegelijk zo voordelig mogelijk is. Neem gerust contact met ons op !  

Hoe ziet de perfecte inrichting van een personeelsruimte eruit?

In een notendop: de inrichting van personeelsruimtes is zo individueel als het bedrijf zelf. Er is altijd een oplossing op maat nodig. Ons portfolio reikt van de inrichting van een kleine pauzeruimte tot het volledige gamma van personeelsruimtes waaronder pauzeruimtes, kleedkamers, douches, sanitaire ruimtes en rustruimtes. Al onze oplossingen hebben één ding gemeen: ze zijn erop gericht de inrichting van personeelsruimtes zo kostenefficiënt, duurzaam, functioneel en aantrekkelijk mogelijk te maken. Per slot van rekening moeten uw werknemers zich er goed voelen. Het volstaat dan ook niet om simpelweg voor een willekeurige inrichting te kiezen. Ze moet precies afgestemd zijn op de werkprocessen in het bedrijf en op de werknemers. Wat dat inhoudt, verduidelijken we in het volgende voorbeeld.

Voorbeeld voor inrichting van personeelsruimtes: inrichting van een kleedkamer in een fabriek

In een bedrijf waarin werknemers zich vaak vuil moeten maken, moet de kleedkamer zo ingericht zijn dat de werknemers gemakkelijk kunnen wisselen van hun vuile werkkleding naar hun privékleding. Het is dan ook niet voldoende om voor elke werknemer een vakje in een garderobekast te voorzien. Voor zowel werk- als privékleding is er een afzonderlijke kast nodig, zodat de schone kleding niet in contact komt met de werkkleding. Kasten die enkel gebruikt worden voor werkkleding, hoeven niet afsluitbaar te zijn. Laten de werknemers ook hun persoonlijke spullen achter in de personeelsruimte, dan moeten de kasten uiteraard veilig gesloten kunnen worden.

Bij het inrichten van personeelsruimtes is er veel om rekening mee te houden. Professionals zoals de adviseurs van UDO BÄR helpen u om niets te vergeten. Kijk ook eens in onze rubrieken Nieuws , Bestsellers  en Uitverkoop . U vindt er nog veel meer.

Merken van de categorie Inrichting van personeelsruimte

Inrichting van personeelsruimte

Alles weergeven

Laatst bekeken
Alles weergeven